ORDERCUBE
SIKRER DEN GODE OPPLEVELSEN
GJENNOM EN LANG ERFARING FRA BRANSJEN, BÅDE SOM DRIVER GJEST OG LEVERANDØR, SÅ HAR ET SPØRSMÅL VÆRT TILBAKEVENDENDE:
HVORDAN TRYGGER VI KOMMUNIKASJONEN MELLOM SERVITØR OG GJEST?
VI ER STOLTE OVER Å PRESENTERE DEN LILLE KUBEN SOM SKAPER EN NY RESATURANTOPPLEVELSE FOR DEG SOM GJEST

ORDERCUBE
BEHOLD FOKUSET PÅ DITT FØLGE
Vi kjenner alle til det:
Flakkende blikk i forsøk på å få kontakt.
Det tomme glasset som har stått der i 5 minutter,
eller retten som nettopp ble servert hvor du har et spørsmål...
Knipsing med fingre, eller en litt panisk veiving med armene er ikke de peneste manøverne
- verken for gjest, eller servitør.
Situasjonene - hvor sekunder teller for den gode totalopplevelsen.
Nettopp dette er et av de viktigste grunnlagene for utviklingen av Ordercube -
Økt restaurantopplevelse for deg som gjest.
SE HVORDAN DEN VIRKER I BRUK, DU TROR DET IKKE FØR DU FÅR SE DET !
HVORDAN KAN EN LITEN KUBE SKAPE SLIKE RESULTAT?
Helt ærlig - det var et spørsmål
vi også stilte oss selv i starten.
Svaret ligger i at kuben sørger for friksjonsfri
kommunikasjon mellom gjest og servitør.
Den måler og bidrar til restaurantens effektivitet,
ved å gjøre det enklere for gjestene å bestille,
samtidig som den personlige kontakten ivaretaes.